hosting: Hunet
img_up/1611/bannerc96814ea.gif
  cikkekfotók        
magazin [asztaltársaság]  2018. április 6. péntek   04:40
nincsen hozzászólás

szerző: Pjotr
A Liverpool magyar kapusa a Pepsi arca lett


  12 év után először ismét magyar futballistával dolgozik együtt a Pepsi, hiszen az új kalóriamentes Pepsi Lime és Wild Cherry ízek megjelenéséhez kapcsolódóan Bogdán Ádám lett az üdítőmárka arca. A foci, mint téma természetesen nem idegen a brand számára, hiszen az évek során sokat tett a vállalat globális és hazai szinten is azért, hogy a termék neve összekapcsolódjon az egyik legnépszerűbb csapatsporttal, azonban évek óta Bogdán az első magyar focista, aki a márka arcaként jelenik meg itthon.
  
  Emlékszünk még a kétezres években világszerte sugárzott, látványos utcai focis reklámfilmekre, a joga bonitora vagy a nemzetközi szupersztárokból álló Pepsi “focigladiátorokra”? Beckhamtől Tottin át Ronaldinhot, de akár Roberto Carlost, Fernando Torrest, sőt, Gera Zoltánt is kiemelhettük volna, akik mind a Pepsi arcaként jelentek meg az elmúlt években a médiában. Ilyen futballsztárok sorába csatlakozik most a nemzeti válogatottunk és a Liverpool kapusa, Bogdán Ádám a Pepsi legújabb kampányában.
  
  „Számomra az eddigi legmaradandóbb Pepsi reklám az volt, amiben egy Juventus-szurkoló srác azért kérte el Beckham mezét, hogy megtörölje vele a kólás dobozt. Azt gondolom, hogy a márka mindig is nagyon jól nyúlt ehhez a témához” – emlékezett vissza az egyik ikonikus reklámra a kiváló kapus, miközben egy hazai Pepsi fotózáson vett részt a napokban, ahol lelkesen vetette bele magát a nem mindennapi feladatokba.
  
  A kampány célja, hogy a márka két új terméke, a kalóriamentes Pepsi Lime és Wild Cherry méltó módon bemutatkozhasson a hazai piacon. Az izgalmas új ízek mellé új szlogen is társul: „Törj ki a megszokásból!”, amely a komfortzóna elhagyására, új élmények kipróbálására buzdítja a fogyasztókat. A két új íz – mivel kalóriamentesek – nem hozzák kompromisszumhelyzetbe a fogyasztókat, így a sportolókat sem, akiknek különösen vigyázniuk kell fizikumukra. A kalóriamentes termékek, az új szlogen, valamint a Pepsi és a foci régebbi kapcsolatából egyenesen következik, hogy egyik legismertebb futballistánk legyen az új reklámarc.
  
  „Mostanában minden a véleményvezérekről szól, Bogdánt pedig imádja a közönség, hiszen kiemelkedő alakja a mai magyar focinak – jól mutatja ezt, hogy hányan követik őt a közösségi médiában. Természetes volt, hogy őt szerettük volna a márka új arcának” – indokolta a döntést Buzder-Lantos Nikoletta, a magyar Pepsi marketingigazgatója.
  
  A fotózás két helyszínen folyt: egyrészt egy Bogdán számára természetes közegben, edzőtermi környezetben. Egy kapusnak ugyanis nem elég „jól fociznia”, ugyanúgy szükséges remek kondícióban tartania magát, hiszen magas szintű állóképességre és a gyors reflexekre is szükség van a pályán. A másik helyszín éppen a természetes közegéből szakította ki a bajnok focistát: a Pepsi egy különleges helyszínre invitálta Bogdánt,aki egy szabadesés-szimulátort próbált ki, amely 200 km/órás erősségű szelet generált.
  
  „Nagyon élveztem a fotózás minden percét. Főleg a szélcsatornát, amit egyszer-kétszer már kipróbáltam Angliában is, de most meglepően jól ment” – összegezte büszkén a fotózás és a szabadesés élményeit a válogatott focista.



Szólj hozzá!
azonosító (nem kötelező):ellenőrző kód:gépeld be ide:

új hozzászólás írása:




 Hozzászólások:
 nincsen hozzászólás


 programajánló: 
2018. április 21.
Danny Cavanagh - The Monochrome Tour 2018. Budapest- Debrecen
2018. április 22.
Leechfeast, Chappa´ai
2018. április 23.
Privátilag 60 – Kárpáti Dóri Priváti Projekt
 a rovat legfrissebb cikkei: 
Budaörs Fesztivál
Komoly büntetés vár a hazai kis és közepes vállakozásokra?!
Alexei Volodin zongoraestje a Zeneakadémia Nagytermében
Frappáns
Az Örömről és 1968-ról szól idén a Mediawave
Dresch Vonós Quartet, Holddalanap albumbemutató
Kinthagyta a valóságot a Budapest Park a Deákon!
Béres Ilona és Fodor Tamás a Magyar Színházban​
 kiemelt 
Először Magyarországon a Grammy-díjas szupersztár, Pitbull
  
A Grammy-díjas, többszörös platina lemezes, a legutóbbi futball világbajnokság himnuszát jegyző amerikai rapper, Pitbull érkezik július 28-án a székesfehérvári FEZEN Fesztiválra

RYAN McGARVEY az Analog Music Hall
Ugly Kid Joe koncert a Barba Negra Trackben!
Tarja + Stratovarius a Barba Negra Music Clubban
Dead Daisies - all-star rockbanda a Barba Negra Trackben
 friss hozzászólások 

Satyricon, Suicidal Angels (3)
Könyvtárban forgatott klipet az Emma Undressed (1)
Kreator, Vader, Dagoba (1)
Böngésző
rovatok
hírek
fotó
videó
előzetes
beszámoló
interjú
lemezajánló
magazin
kultúra
előadó
napló
alrovat ajánló
asztaltársaság
blog
botrány
dalszöveg
díjátadó
életrajz
építészet
festészet
film
gasztronómia
háttér
internet
kis pipa
médiaművészet
mese
posztumusz
próza
retro
rizikófaktor
skandalum
szobrászat
tévématiné
vers
PlayDome ajánló
PlayDome magazin

Partnerek
Concerto Music
Hammer Concerts
Livesound Productions
VilágVeleje Produkció

Impresszum
Médiaajánlat
Adatvédelem

 címkefelhő
 hailee steinfeld    motörhead    melting clouds    judie jay    metaldays    metallica    bikini    thyrfing    pettybone    death night feast    lovasi    neochrome    turbo    the clash    skull fist    in vain    az emlékmás    the hellfreaks    mighty boosh    brutality will prevail    oasis    deathcore    utcazene fesztivál    mint gloria estefan    hypocrisy  

img_up/1611/bannerc96814ea.gif
Copyright 2000-2018 Underground Magazin
Minden jog fenntartva! A lap bármely része csak engedéllyel használható fel!