hosting: Hunet
img_up/1611/bannerc96814ea.gif
  cikkekfotók        
magazin [háttér]  2013. február 14. csütörtök   14:31
nincsen hozzászólás

szerző: Pjotr
We Love Balaton


  A néhány hete Európa legjobbjának választott Balaton Sound fesztivál főszervezői és a We Love Budapest portál vezetői új és hiánypótló projektet indítanak útjára. A „We Love Balaton” című, nagyszabású kampány keretében számos kategóriában a Balaton régió minőségi produkcióit gyűjtik csokorba. Az ötletgazda Fülöp – Lobenwein páros célja, hogy a hazai és külföldi turisták számára a Balaton nívós és minőségi produktumait mutassák be. Egy hosszú távú program részeként feladatuknak tekintik, hogy újabb produkciók születését ösztönözzék és meghosszabbítsák a balatoni szezont. A kezdeményezéshez a Magyar Turizmus Zrt. stratégiai partnerként kapcsolódott.
  
  A „We Love Balaton” néven induló nagyszabású kampány első lépéseként a szervezők hónapok óta dolgoznak azon, hogy egy igazán hitelesnek mondható testületet hívjanak életre, amely tagjai – elsősorban hiteles közéleti személyiségek, gasztronómiai- és turisztikai szakemberek – a We Love Balaton „nagyköveteiként” térképezik fel a régió szolgáltatatásait, attrakcióit. A hazai és külföldi turisták számára elsősorban az általuk minőséginek, izgalmasnak, érdekesnek ítélt rendezvényeket, fesztiválokat, éttermeket, szálláshelyeket, borospincéket, piacokat, kiállításokat, előadásokat és programokat, strandokat ajánlják majd a tavasszal induló többnyelvű portál mellett induló telefonos alkalmazáson, valamint számos orgánumban és hirdetési felületen, egész évben. A kezdeményezéshez stratégiai partnerként, elsőként kapcsolódott a Magyar Turizmus Zrt., amely a nyári, belföldi,vízparti kampányában is felhasználja a „We Love Balaton” bázisát.
  
  ”Az elmúlt években egyre többször találkoztunk olyan, színvonalas balatoni kezdeményezésekkel – kisebb-nagyobb fesztiválokkal, bornapokkal, éttermekkel, szálláshelyekkel, borospincékkel, művészeti vásárokkal, vagy éppen egy-egy sütödével, piaccal –, amilyenekbe azelőtt csak elvétve botlott az ember. A felsorolt intézmények szervezői-vezetői többször kerestek már meg bennünket az elmúlt években azzal, hogy a Balaton legfontosabb turisztikai eseményének számító fesztiválunkhoz, a Balaton Soundhoz kapcsolódva valamilyen formában nagyobb publicitáshoz juthassanak. Mi ennél többet szeretnénk. A célunk az, hogy a Balaton „legjobbjait” egy közös ernyő alatt egyre ismertebbé és erősebbé tegyük, az ő példájuk alapján pedig minél több, hozzájuk hasonlóan színvonalas, új vállalkozás születését ösztönözzük. A mi feladatunk elsősorban az, hogy minél nagyobb publicitást biztosítsunk a partnereink számára, mindezt díjmentesen.
  Meggyőződésünk, hogy a Balatont a hazai és külföldi turisták felé leginkább éppen ezeken a produkciókon keresztül érdemes bemutatni. A szándékaink a Magyar Turizmus Zrt. szándékaival is találkoztak, de rajtuk kívül jó néhány, meghatározó jelentőségű médiumot szeretnénk még a partnereink között tudni. Célunk, hogy ha bárki kimondja a Balaton nevét, jusson eszébe egy szerethető, minőségi, az adott kategóriában helytálló, izgalmas és egyedülálló hely. Ennek érdekében indítjuk útjára a We Love Balaton kampányt.” - fogalmazta meg céljait az alapító, Fülöp Zoltán és Lobenwein Norbert, valamint Száraz István, a We Love Budapest portál vezetője.



Szólj hozzá!
azonosító (nem kötelező):ellenőrző kód:gépeld be ide:

új hozzászólás írása:




 Hozzászólások:
 nincsen hozzászólás


 programajánló: 
2019. március 24.
Megújult a 35 éves Ghymes - Szarka Tamás & Ghymes
2019. március 27.
Naturally 7 koncert Budapesten
U.D.O.: tavaszi lemezbemutató a Barba Negrában
 a rovat legfrissebb cikkei: 
Beszélő Tojást készített 2019 húsvétjára Zsigóné Kati
Régizene Fesztivála Müpában
Világsztárok, az orosz kultúra legnagyobb csillagai és különleges bemutatók sora
Március a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeumban
Krakkóban is elindult a Fonó Klub
Átadták az első Szeleczky Zita-díjakat
Átadták a Cziffra Fesztivál díjait
Közösségi könyvet írnak nők férfiakról
 kiemelt 
Steel Panther Budapesten
  
Egyenesen Kaliforniából érkezik a napfényes Barba Negra Track színpadára július 17-én a Steel Panther

Evergrey: friss lemezzel a Durer Kertben
Cannibal Corpse az A38-on
ZORÁN - ARÉNA 2019
Skunk Anansie: jubileumi koncert a Barba Negra Track-ben
 friss hozzászólások 

A rock ötven árnyalta - The Dead Daisies (2)
Satyricon, Suicidal Angels (3)
Könyvtárban forgatott klipet az Emma Undressed (1)
Böngésző
rovatok
hírek
fotó
videó
előzetes
beszámoló
interjú
lemezajánló
magazin
kultúra
előadó
napló
alrovat ajánló
asztaltársaság
blog
botrány
dalszöveg
díjátadó
életrajz
építészet
festészet
film
gasztronómia
háttér
internet
kis pipa
médiaművészet
mese
posztumusz
próza
retro
rizikófaktor
skandalum
szobrászat
tévématiné
vers
PlayDome ajánló
PlayDome magazin

Partnerek
Concerto Music
Hammer Concerts
Livesound Productions
VilágVeleje Produkció

Impresszum
Médiaajánlat
Adatvédelem

 címkefelhő
 resident evil    inferia    csakazértis    akusztika    into darkness    tim ripper owens    együtt az ég alatt    3d    steve-o    thyrfing    vulture industries    dub fx    hangsúly    hihetetlen utazás    war without end    status quo    kraftwerk    péterfy bori love band    erik sumo band    chief rebel angel    fabricius anna    public image ltd.    táncoló talpak    vasárnapi gyerekek    loch vostok  

img_up/1611/bannerc96814ea.gif
Copyright 2000-2019 Underground Magazin
Minden jog fenntartva! A lap bármely része csak engedéllyel használható fel!